Hollanders in Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Tim Goorhorst - WaarBenJij.nu Hollanders in Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Tim Goorhorst - WaarBenJij.nu

Hollanders in Berlijn

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Tim

03 December 2012 | Duitsland, Berlijn

Guteeeeeen Abend!

Naar lang niet geschreven te hebben, moest er toch maar weer wat van komen he!

In de tijd dat ik niet geschreven heb is er qua stage niet veel veranderd, had gelukkig wel wat meer afwisselende diensten waarvan ja ook vroege diensten had, en ja wat was het vroeg half 5 opstaan... maar heb ze overleefd hoor.

In november ben ik ook meer wezen doen met de nederlanders uit hotel. Hotelstaffparty, uitgaan, wedstrijd Herta BSC - Fc Köln. Was zeker een mooie wedstrijd en wat een publiek was zeker mooi, alleen de uitslag was wat jammer!

Het party leven in Berlijn bevalt me wel het is alleen jammer dat je overal zoveel entree moet betalen om naar binnen te komen.. maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken! In duitsland draaien ze wel de juiste muziek!

Op 14 november was mn lerares ook nog in Berlijn, we zijn gezellig met alle klasgenootjes en mn lerares wezen uit eten, was zeer gezellig om hun allemaal weer even te zien!

En natuurlijk moet er ook voetbal gekeken worden, zondag met de jongens uit het hotel ( psv supporters ) de wedstrijd psv- fctwente kijken! Hopen op een goed resultaat.

Verder is mn laptop ook kapot gaan was een tegenvaller was een fiks bedrag, maar hij doet het inmiddels weer!

Dr komt nog een leuke tijd aan, zondag dus voetbal kijken en daarna weihnachtsfeier van het hotel, dan die week 5 dagen vrij dan nog een weekje werken en dan kom ik met de kerst en oud en nieuw naar huis!


Nou dit was mijn maand even in het kort! Het bevalt me nog steeds goed hier, en wat gaat de tijd snel. Ik zie jullie allemaal over 3 weken!

Grussssen aus Berlin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Stage Berlijn

5 maanden stage berlijnnn!

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Hollanders in Berlijn

02 November 2012

Bijna over de helft van mijn stage!

10 Oktober 2012

Live vanuit de nachtdienst

02 Oktober 2012

Berlijn

12 September 2012

Eerste stage week in Berlijn.
Tim

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1384
Totaal aantal bezoekers 4685

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 20 Januari 2013

Stage Berlijn

Landen bezocht: