Eerste stage week in Berlijn. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Tim Goorhorst - WaarBenJij.nu Eerste stage week in Berlijn. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Tim Goorhorst - WaarBenJij.nu

Eerste stage week in Berlijn.

Blijf op de hoogte en volg Tim

12 September 2012 | Duitsland, Berlijn

Zo na eindelijk een week te moeten hebben wachten heb ik dan toch eindelijk internet.
Vrijdag 1 september ben ik na alle goed feestjes in Nederland heel aangekomen in Berlijn. Dit is de dag dat voor mij de 5 maanden in berlijn echt zijn begonnen. Zaterdags heb ik mijn spullen weggebracht naar mijn kamer toe en de kamer bekeken. Kamer ziet er zeer goed uit, woonruimte is goed dus ik heb niks te klagen. Na even gepraat te hebben met de familie zijn we daarna samen met mijn huisgenote Berlijn in geweest om daar de stad alvast een beetje te verkennen. Zaterdag heb ik al veel dingen gezien, we zijn langs de Branderburger Tor geweest, Adlon hotel ( waar michael jackson zijn kind naar buiten hing ), holocaust momument, tv toren en natuurlijk de berlijnse muur.
Maandag 3 september begon dan voor mij echt mijn stage met een training. Dinsdag moest ik echt aan het werk en wel in de housekeeping. Mijn taak was deze dag bedden verschonen, wat dus niet echt mijn ding is..:p. De dagen volgenden en ik was 2 dagen vrij. Vrijdag zaterdag en zondag kreeg ik de controlefunctie al, dus ik mocht al de kamermeisjes gaan controleren of ze het werk wel goed doen. Ik ben er wel achtergekomen dat housekeeping niet zo mijn ding is, maarja alles moet nou eenmaal gedaan worden op stage.

Vanaf gisteren ( 11 september ) begonnen mijn 10 dagen achter de receptie, en jawel 10 nachtdiensten. Hoewel ik aardig was uitgeslapen was ik toch best wel vermoeid na mijn eerste dag. Maar de receptie is wel veel meer mijn afdeling.

Mijn collega's zijn trouwens echt super aardig, helpen je overal mee en willen zelfs waar het kan Nederlands praten:).

Nou dit was even in het kort mijn eerste week in Berlijn, de zullen er nog veel volgen dus de komen nog wel meer verslagen.

Groetjes vanuit Berlijn.

  • 07 December 2012 - 19:32

    Tim Goorhorst:

    Hee Jamila, ik kan mijn huisgenote, de gene die de kamers verhuurt wel even vragen of ze voor volgend jaar nog wat nodig heeft!

    Ja het is echt een super stad en een hele mooie ervaring!

    Maar ik zal het haar even vragen!

    Groetjes Tim

  • 10 December 2012 - 16:22

    Jamila:

    Hee Tim!

    Super bedankt dat je je huisgenote wilt vragen!
    Berlijn is inderdaad een geweldige stad! Ik heb veel zin om er te gaan wonen .
    In welke wijk woon je in Berlijn?
    Succes tijdens je stage!

    Groetjes,
    Jamila

  • 16 December 2012 - 15:30

    Jamila:

    Hee Tim,

    Heb je het nog aan je huisgenote kunnen vragen?:D

    Groetjes,
    Jamila

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Stage Berlijn

5 maanden stage berlijnnn!

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Hollanders in Berlijn

02 November 2012

Bijna over de helft van mijn stage!

10 Oktober 2012

Live vanuit de nachtdienst

02 Oktober 2012

Berlijn

12 September 2012

Eerste stage week in Berlijn.
Tim

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 4683

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 20 Januari 2013

Stage Berlijn

Landen bezocht: